Subject: Saare tee kinnistu liitumine elektrivõrguga Jõgisoo külas
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 13:30:51 +0200

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt “Saare tee kinnistu liitumine
madalpingel, Jõgisoo küla, Järva vald, Järva maakond”, mille käigus
rajatakse riigitee 15194 kaitsevööndisse liitumiskilp ning selle tarbeks
kaablitrass Saare tee ja Saare tee 14 kinnistutel.

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.